AVON aktualijos

Apsipirkimas:

17 komentarų:

  1. Anonimiškasspalio 15, 2011

    Lina. Kaunas. Pirma karta matau TOKIO tipo AVON uzsakymu puslapi - malonu net pirkti, kai taip domisi autore viskuo :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Anonimiškasspalio 17, 2011

    Taip as tau pritariu Lina,as is Siauliu bet vistiek pas ja uazsisakineju,si kart pagal virseli ir apie zmogu gali spesti.Ji patars tikrai atvirai ir dar nenusivyliau yra prekiu kurios pas mane tik is AVON.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Negaliu ir aš neparašyti ! Tai nuostabiausia konsultantė , kokią esu turėjusi ! :)
    Aš esu iš Prienų ,bet nerizikuočiau pas kitą imti , nes dažniausiai siūlo , kad tik įsiūlyti :( nors matosi , kad pati toje kosmetikoje nieko nenusimano !!!! Edita - nuostabi , atvira , o svarbiausia SĄŽININGA ! ;)
    Mano oda probleminė , ji su manimi tikrai turi daug vargo :( , bet tikrai padeda ieškoti tinkamų kremų ir dar nė karto nenuvylė :) Be galo džiaugiuosi , kad beveik išnyko spuogai , kurie mane vargino 10 metų !!! Tik jos dėka , nes ji parinko visas tinkamas priemones mano odai :)
    Aš ją labai vertinu ir linkiu sėkmės , ištvermės ir gerų žmonių aplinkui ...

    AtsakytiPanaikinti
  4. Algiokas iš Malėtų rajoną.

    Labu dienu. Ašiai irgi turėjau bėdu. Visu dienu ašiai vairuoju dateku (traktarių su vikšrais). Anas labai burzgia. Kaimi daug darbų. raikia ir apart ir aket ir šienu vežt, tai labai kinkia maną runkam. niekas nepadejo. dabar tepu avių taukais ir nera prablemu. draugai stebis ir pavydi. dekavoju.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Alguči, "nužudei" :D Užskaitau tavo komentarą :D

    AtsakytiPanaikinti
  6. Na, mano odos bėdos gal mažesnės, nei Algioko :), bet norėčiau ir aš prisidėti prie anksčiau rašiusiųjų- Edita labai kantri, maloni konsultantė- sėkmės jai, visokeriopos!..

    AtsakytiPanaikinti
  7. Nuostabi konsultante :) visda nuosirdziai pataria :) malonu bendrauti ir tureti reikalu!!!! =))))

    AtsakytiPanaikinti
  8. Anonimiškassausio 14, 2013

    jei būtų rinkimai, tai manau vienbalsiai Editą išrinktumėme AVOn metų konsultante! :)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Anonimiškaskovo 19, 2013

    nuostabi konsultante :) aciu tau :)

    AtsakytiPanaikinti
  10. Anonimiškasspalio 22, 2013

    niekaip nesuprantu, kas per kataloigas ,kad niekjas negali atversti puslapiu internete.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Versti labai paprasta su rodyklytėmis rožiniame burbuliuke - katalogo viršuje. Jei nepavyksta, pabandykite kitą interneto naršyklę :)

      Panaikinti
  11. Labai maloni konsultantė! :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. tada rašykit man tiesiai emeilu:
      edita.salkauskiene@gmail.com

      Panaikinti
  12. Anonimiškasgegužės 27, 2014

    Laukiu nesulaukiu 8 katalogo :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. :) laukiam visi :)
      Jei ką rasit, kas domina, nerašykit komentaro, rašykit emeilą arba per susisiekimo formą :)

      Panaikinti
  13. Anonimiškasvasario 24, 2015

    fantastic publish, ѵery informative. I ponder why thе otheг experts of tɦis sector do not understand this.
    Υou mսst continue yօur writing. I'm sսrе, you haνe a
    huge readers' base аlready!

    mƴ web blog tytry errwerqwd

    AtsakytiPanaikinti